چای سیاه Black Saffron ارگانیک 250 گرمی تیلند

چای, نوشیدنی است که بیشترین مصرف را بعد از آب در تمام دنیا دارد و داری خواص بسیاری می باشد که در جلوگیری و درمان بیماری ها می تواند بسیار مفید واقع شود. چای سیاه که پر استفاده ترین چای در دنیا است, همان چای سبز است که برگهایش را بیشتر خشک میکنند, و این کار باعث میشود طعم و رنگ آن تغییر کند. چای سیاه و سبز هر دو محصول گیاهی به نام کاملیا سینسیس هستند که با دو روش متفاوت عمل آوری می شوند. چینی ها چای سیاه را «چای سرخ» می نامند زیرا رنگ مایع دم کرده ی آن سرخ است و غربی ها هم آن را «چای سیاه» می گویند چون برگ های چایی که معمولا دم می کنند به رنگ مشکی است. این نوشیدنی دارای آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی گیاهی است که می‌تواند به زدودن سموم و درمان جسم کمک کند. منشأ چای سیاه مربوط به اواخر سلسله مینگ و اوایل سلسله چینگ در چین می باشد اما تاجران انگلیسی و هلندی برای نخستین بار اصطلاح «چای سیاه» را ابداع کردند و در سال 1610 هلندی‌ها چای سیاه را به اروپا آوردند و در سال 1658 وارد انگلستان شد. چای سیاه Black Saffron یکی دیگر از انواع چای می باشد که از ترکیب چای سیاه و زعفران تشکیل شده است. زعفران گران ترین ادویه جهان است اما برای سلامتی و تجربه ای متفاوت از طعم و رنگ کهربایی, ارزش اضافه کردن به چای را دارد.

خواص چای سیاه Black Saffron:
1.    کاهش ریسک سرطان تخمدان
2.    تقویت سیستم ایمنی بدن
3.    بهبود سلامت استخوان
4.    کمک به دفع مواد زائد
5.    تحریک عضلات معده
6.    پیشگیری از عفونت های پوستی و پیری زودرس
7.    آرامش دهنده و پاک کردن سموم از بدن
8.    برطرف کننده سر درد, تنش عصبی و بی خوابی
9.    افزایش قوای جنسی

منبع : http://lifepro.ir

عرق شاهسپرم ارگانیک دارامان 850 سی سی

شاهسپرم یا شاه اسپرم گیاهی است با ارتفاع 50 تا 150 سانتی متر که ساقه هایی مستقیم با شیار هایی طولی می باشد . این گیاه از محل رویش تکثیر می شود  و گل هایی به رنگ زرد و مجتمعی دارد. شاه اسپرم بوی شبیه بوی نعنا از خود ساطع می کند. برخی افراد این گیاه را نوعی ریحان ,برخی دیگر ریحان کوهی نامیده اند و برخی به عنوان سبزی خوردن به همراه گونه های دیگر مصرف می کنند. این گیاه در شهرستان مراغه واقع در استان آذربایجان شرقی می روید و دارای طبیعت گرمی می باشد که در تابستان رشد آن تمام می شود. شاه اسپرغم , شاهپرهم , شاهسفرم از دیگر نام های این گیاه می باشد. گیاه شاه اسپرم به عنوان یک داروی موثر در درمان بیماری سوء هاضمه عملکردی مطرح بوده و اثر آن نیز ناشی از اژنول و اسید لینولئیک است که از التهاب مزمن دستگاه گوارش جلوگیری می‌کند. 

خواص عرق شاهسپرم :
1.    به علت دارا بودن ویتامین کا برای خون دماغ و بواسیر خونی مفید می باشد
2.    ضد عفونی کننده دهان و دستگاه گوارش
3.    مؤثر در درمان زکام و سینه درد و سرفه
4.    رفع بوی بد زیر بغل
5.    درمان دل درد و دل پیچه
6.    ضد تشنج و ضد اسهال
7.    تقویت کننده معده


منبع: http://lifepro.ir

آبلیمو طبیعی 850 میلی لیتری دارامان

آبلیمو از فراورده های لیموترش میباشد، به همین دلیل برای آشنایی با خواص این محصول ابتدا به بررسی لیموترش میپردازیم. لیموترش حاوی ترکیباتی سرشار از ویتامین B6 و C به همراه سدیم، منیزیم، فسفر، آهن، کلسیم، و پتاسیم است. این میوه ارزشمند حاوی انواع اسیدهای مقوی از جمله اسید سکوربیک و اسید سیتریک میباشد. شاید بتوان مهمترین ماده غذایی لیموترش را ویتامین C نام برد بطوریکه یک عدد میوهد لیموترش، 88 درصد از نیاز روزانه ویتامین C بدن را تامین میکند. میتوان آب لیمو را به عنوان عصاره اصلی این میوه پر خاصیت قلمداد کرد که بعنوان نوشیدنی و چاشنی مورد استفاده قرار میگیرد. میزان آنتی اکسیدان های سرشار این محصول عاملی در پیشگیری از سرطان و از بین بردن رادیکال های آزاد در بدن میباشد و به دفع سموم بدن بسیار کمک میکند. همچنین از آبلیمو میتوان به عنوان منبع مناسبی از ویتامین B کمپلکس و تقویت سیستم ایمنی بدن به منظور پیشگیری از هر نوع بیماری قلمداد کرد. شاید ندانید که آب لیمو بهترین ضد عفونی کننده دستگاه هاضمه بدن میباشد و در پیشگیری لز اسهال و استفراغ بسیار موثر است. جدول زیر ارزش غذایی موجود در آبلیمو طبیعی را نشان می دهد:
 
ارزش غذایی 100 میلی لیتر آبلیمو
انرژی22 کالری
چربی0.2 گرم
سدیم1 میلی گرم
پتاسیم103 میلی گرم
کربوهیدرات7 گرم
پروتئین0.4 گرم
ویتامین C64 درصد
ویتامین B65 درصد
کلسیم2 درصد
منیزیم2 درصد

 

از دیگر خواص موجود در آبلیمو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:



روغن زیتون فرابکر ارگانیک 500 میلی لیتری ویلا وینچی

زیتون درختچه ای است به ارتفاع تقریبا سه متر، که هرگاه در شرایط مساعد پرورش یابد ارتفاع آن حدود 12 متر و قطر تنه اش به 3 مترنیز میرسد. چوب درخت زیتون بسیار سخت و مقاوم و به  رنگ زرد می باشد که خطوطی قهوه ای رنگ در آن وجود دارد. از چوب زیتون برای تهیه اشیاء چوبی ظریف استفاده می شود. برگهای آن سبز رنگ ، بیضوی و دراز است. این گیاه  احتمالا منطقه مدیترانه بوده و از آنجا به نقاط دیگر دنیا راه یافته است. از زیتون انواع فراورده هایی چون چاشنیجات،روغن گیاهی و …. تولید می گردد. زیتون حاوی مواد آلی و معدنی بسیاری چون انواع ویتامین ها (E، A، K، B)، آهن، فیبر، مس، فنولی، اولئیک اسید و آنتی اکسیدان های مختلفی است که به این میوه خواصی چون کاهش دهنده فشار خون، صفرا بر، پیشگیری از مسمومیت گوارشی (کرم روده و ...)، تقویت سلامت قلب می بخشد. همچنین تحقیقات نشان می دهد ترکیبات هیدروکسی تیروزول و اولئوروپینی موجود در زیتون موجب می شود رسوب کلسیم در بدن افزایش یابد و استحکام استخوان ها را تقویت بخشد، همین موضوع از بروز پوکی استخوان جلوگیری می کند. جدول زیر ارزش غذایی موجود در 100 گرم روغن زیتون را نشان می دهد.محصول ایتالیا

ارزش غذایی موجود در 100 گرم روغن زیتون
انرژی888 کالری
چربی100 گرم
پروتئین0 گرم
کربوهیدرات0 گرم
سدیم2 میلی گرم
کلسترول0 درصد
کلسیم0 درصد
آهن3 درصد
ویتامین C0 درصد

از دیگر فواید موجود در روغن زیتون عبارتند از:


گواهینامه (ها):

استاندارد ارگانیک اتحادیه اروپا


منبع : http://lifepro.ir


کشک پاستوریزه ارگانیک 250 گرمی کوه پناه

یکی از فراوده های بسیار لذیذ شیر می باشد. از کشک به عنوان یک چاشنی در غذاهایی سنتی چون آش رشته، کشک بادمجان، حلیم و … استفاده می شود. این محصول حاوی تمامی ویژگی های شیر می باشد از جمله کلسیم، پروتئین، چربی، ویتامین، نمک، نیاسین و … کشک برای سلامتی عمومی بدن بسیار موثر است. گلوتاتیون موجود در کشک از پیری زودرس و چین و چروک های صورت جلوگیری می کند و موجب شادابی پوست می گردد. کلسیم فراوان کشک، موجب تحکیم استخوان ها و پیشگیری از پوکی آنها می گردد. همچنین کشک به علت داشتن اسیدهای آلی، ضدعفونی کننده دستگاه هاضمه (معده، روده کوچک و بزرگ) می باشد. همچنین فسفر موجود در کشک برای رشد و ترمیم بافت های بدن بسیار تاثیرگذار است. مصرف کشک برای بدن بسیار مفید است، از جمله می توان به کاهش خطر ابتلاء به بیماری های قلبی و عروقی و کاهش کلسترول خون اشاره داشت. جدول زیر ارزش غذایی موجود در 100 گرم کشک را نشان می دهد.

 

ارزش غذایی 100 گرم کشک
انرژی53.5 کالری
چربی2.5 گرم
پروتئین3.2 گرم
کربوهیدرات4.65 گرم
قند4.65 گرم
سدیم40 میلی گرم

 

از دیگر فواید موجود در کشک عبارتند از: